2010. november 26., péntek

Essence Metallics info

Ez egy rendkívüli blogbejegyzés, ugyanis most Ti lesztek a szakértők! :)

Nekem sajnos még nem volt időm egy rossmannt megkörnyékezni, így érdekelne, ki látta már a Metallics kollekciót? És hol lehet kapni, hova térjek be kedden (amikor legközelebb időm lesz ilyesmire :D)? Tutira szeretnék menni :)

És mik a tapasztalatok, hogy tetszik?

cserébe én is szolgálok egy kis infóval, a bizsuk ezekben a müllerekben kaphatók:

5235 Pécs

5204 Mosonmagyaróvár

5209 Debrecen Kishatár út

5223 Kaposvár

5212 Székesfehérvar

5215 Zalaegerszeg

5208 Szombathely Viktória u.

5221 Keszthely

5213 Szolnok

5220 Györ

5217 Tatabánya

5224 Dunaújváros



(De ha minden igaz, lassan Budapesten is lesz müller... arról tudtok valamit?)

37 megjegyzés:

  1. Eddig nem volt Bp-n Müller????

    VálaszTörlés
  2. De nem ám! És már nagyon várjuk!
    És Zsuzsi kééérlek ne haragudj, de még mindig nem volt időm elküldeni Neked a csomagot! Ha jártam postán, akkor meg richtig nem volt nálam :( De nem felejtettem el! :))

    VálaszTörlés
  3. Én a Steel me-t vettem a mágnessel. Nekem nem lett csíkos. Nem tudom mit ronthattam el, minta nélkül maradt. Amikor leszedtem a lakkot, 4 vattapamacsot használtam el, és még így is csillámos maradt. Nálam ennyi volt. :(

    VálaszTörlés
  4. één qaz oktogonnál lévő rossmannban vettem.
    a copper rulez paletta szerintem jó, a tust tezstelés utáőn a kézfejemről alig bírtam leszedni.
    meg nem reklámozni akarom magam,de a copper rulez körömlakkot nézd majd meg nálam, iszonyatosan jól mágnesezhető,nekem naggyon bejött. a steel me-t már nehezebb. a tusecset meg kicsit vastag..

    VálaszTörlés
  5. @e-s-d: igenigen, azt már láttam, köszi! :)
    És nagyon nehéz lemosni, ez igaz?

    @Berta: mert azt én is nagyon utálom, még a csillámos lakkok előtt is 2x meggondolom, hogy kell ez nekem? :D

    VálaszTörlés
  6. Jaj ez most hülyén jött ki, Berta, én hiszek ám neked, csak hátha máslemosótok van vagy vmi :)

    Jó hogy mondom, nincs itthon körömlakklemosó :D Mindig elfelejtek valamit...

    VálaszTörlés
  7. Budakeszin van müller, az elég közel van pesthez, de a bizsukról nemtudok:(

    VálaszTörlés
  8. A Gödőllői Müllerben akkor nem lesz? Ez elég szomorú :-(
    Én a Nothing else Metals lakkot használom, csíkozás nélkül, essence mágnest nem veszek, mert azt olvastam, hogy akinek domborúbb a körme, annál nem is mukod. Ha lesz időm, majd veszek az Ápiszban vmi mágnest és majd azzal szórakozok.
    Én két réteg bázist vittem föl a körmömre festés előtt, egy pamaccsal lejött minden körmömről a cucc, maradék nélkül.
    Egyébként a Szervita téren vettem, a quattrokat szeretem. :-)

    VálaszTörlés
  9. Suzy!Én pont ma nézegettem a Mettalics kollekciót, de már nem mertem több mindent venni, mert megszólalt a lelkiismeretem. Mire oda jutottam már eléggé tele volt a kosaram!:D Viszont a barátnőm vett körömlakkot meg mágnest, de neki nem jött össze, így arról én is lemondok.
    Viszont a szemhéjpúderek tetszettek. Azokról vannak tapasztalatok?

    VálaszTörlés
  10. na de jó, kezdtem hiányolni a bizsukat amúgy is, köszi az infót:) én eddig csak egy szemfestéket meg egy rúzst vettem. utóbbiból ezüstöt, bár h hova fogom használni, nem tudom. arra számítottam h szebb lesz:S

    VálaszTörlés
  11. Nekem most kivételesen nem tetszett!
    A rúzsoknak nem sok színe van, a körömlakkok színei sem igaziak és ezek elvették a kedvem a szemfesték teszteléstől:(
    Arra lennék kíváncsi, hogy milyen vonalat lehet húzni az ecsettel. Mondjuk én tust nem láttam még, csak az ecsetet.

    VálaszTörlés
  12. Lillus! A tus a quattro szemfestékekben van. tehát így már nem is quattro... de mindegy :D

    VálaszTörlés
  13. az ecsettel vastagabb vonalakat lehet húzni,nem valami vékony..de nagyon bejön! viszont nekem semmi problémám nem volt a körömlakk lemosásával pedig egy schleckeres kb 200 forintos körömlakklemosóm van..pont olyan könnyen jött le mint egy "normál" festék

    VálaszTörlés
  14. Én úgy tudom, h a westendben már van metallics, az arénában még kedden nem volt, vácon sikerült körömlakkot vennem(de még nem próbáltam), bár most egyre jobban gondolkodok a rúzson is...ja, mágnest nem vettem, mert állítólag jó hozzá az otthoni hűtőmágnes is...
    A pesti müller meg úgy tudom, h a corvin bevásárlóközpontban lesz/van, legalábbis a honlapon szerepel az üzletlistán, és a térkép alapján elég nagy területű.
    http://www.corvinbevasarlokozpont.hu/

    VálaszTörlés
  15. A Ferihegyi reptér felé is van Müller. 200-as busz visz oda.:)

    VálaszTörlés
  16. a Corvinos Müller december negyedikén nyit.
    Én mindent (!) megvettem, bár a boltban már elbizonytalanodtam. A lakkok olyan háát, a mágnesezés nekem sem akart sikerülni, igaz, két köröm után feladtam. A rúzsok közül az Iron Goddess viselhető hétköznapra, olyan, mint egy arany csillogású szájfény, csak sajnos annyi ideig is marad fent (mondjuk a többi essence rúzsnál is ez a tapasztalatom). A Copper Rulez! palettát használtam eddig, ami nekem kicsit gyenge összetételűnek tűnik, nagyon hamar maszatolódik, viszont nedves ecsettel feltéve ütős színe van. Az applikátor szerintem nem vastagabb, mint pl. a MAC-től megszokottak, az oldalával nagyon jól lehet hajszálvékony vonalat húzni. Biztos hamar szétmegy majd, de az árához képest nagyon jó.

    Az Astoriánál lévő Rossmannban nincs kitéve teszter ezekből, amikor szóvá tettem, körbe lettem röhögve.

    VálaszTörlés
  17. Éppen itt az ideje,hogy legyen BPen Müller. Mármint jó,hogy vidéken is van egy csomó helyen,de azért a fővárosba is kéne. Amúgy régebben úgy emlékszem,mintha láttam volna,de lehet,hogy kevertem a Schleckerrel,ahol meg még életemben nem voltam:D Maradok DM párti,Rossmannba is csak Essenceért meg Yamuna termékekért járok..

    VálaszTörlés
  18. Na, az legalább jó helyen van (mármint a corvin), de én az üzletlistában sem találtam :) *béna*
    Tudom ezeket a pest közeli müllereket, csak mindig úgy időzítettem, hogy akkor hazamentem anyuékhoz Győrbe és úgy mentem be, de mindenkinek köszi a tippet! :) Csak azért más kimenni vecsésre, mint beugrani a körúton...

    na mostmár nagyon kiváncsi vagyok én is! Pedig annyi szép képet láttam a neten csíkos körmökről... :(

    VálaszTörlés
  19. Nekem is a csíkozás jött be, de tényleg nem lett olyan. Nekem két réteg átlátszó volt alatta, és még így is befogta a körmöm. És a lemosóm minden mást gyönyörűen leszedett. Ilyen a szerencsém.
    Egyébként ha bárkinek kell a Steel me árnyalat, szívesen eladnám, mert többet úgyse fogom használni.

    VálaszTörlés
  20. tudtam hogy Sopronban nem lesznek az ékszerek talán jobb is ha nyertem belőlük egypárat:) :)

    VálaszTörlés
  21. az van a corvin honlapján, hogy dec 9-én nyit a müller.

    VálaszTörlés
  22. visszavonom amit mondtam, szárazon is tök jó a paletta, ugyan nem túl erőteljesek a színek, viszont kibír egy átbulizott éjszakát, sminkben alvást úgy, hogy utána dolgozni lehet benne. Jójó, tudom, hogy bűn ilyet csinálni, de előfordul mindenkivel;)

    VálaszTörlés
  23. Én a Westendben vettem Copper rulez körömlakkot és palettát. Nekem a paletta nagyon tetszik, szép metálos színei vannak és egész tartós. A körömlakk már annyira nem jó. A színe egész szép fényes, de sajnos nekem már másnap erőteljes kopásnak indult, lemosni viszont nagyon nehéz. De tényleg, ilyet még nem láttam, alig jön le és teljesen befogta a körmeim.

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    A jumbok nagyon jók!
    Én a szemhéjpúderekből a 01 Nothing else matters-t vettem, becsukva nem látszik, de kinyitva igen, hogy csudaszép színei vannak! Kell alájuk szemhéjalapozó, és szépen fognak, jumboval meg főleg. A mellettük lévő zselés tus viszont nekem nem igazán jön be. Meghatározhatatlan szürke-barna színe van, és nekem nem száradt meg a helyén, ha hozzáértem egy picit, lejött, órákkal később is.
    Az ecsetet én nem találtam, de ezek szerint nem vesztettem sokat.
    Ja, amúgy az Árkádban lévő rossmannban voltam:)

    VálaszTörlés
  25. En pont irtam errol egy beszamolot, ajanlom figyelmedbe. Es ma ki is probaltam a palettakat (hamarosan jon a kep a blogomba) es hat... Alappal tartosak, es meseszepek a szinek! Alap nelkul nem probaltam meg viselni, csak a karomon, ugy eleg semmit mondoak. De alappal meses, gyonyoru! A jumbo ceruzak is nagyon jok.

    VálaszTörlés
  26. Ma az árkádban már semmi nem volt :((

    VálaszTörlés
  27. A Ferenc körútiban (Mester utca 4-6 megállónál)tegnap még voltak cuccok, esetleg ott nézd meg

    VálaszTörlés
  28. A Corvin honlapján dec 9.-et ír a Müller nyitásra. Várom, mint a messiást. :D

    VálaszTörlés
  29. itt van egy újabb essences cucc a BLACK AND WHITE csak sajnos kétlem mivel a német oldalon van hogy behozzák-e?mindjárt lövöm a linket

    VálaszTörlés
  30. nem rossz, de nekem az i love Berlin még jobban tetszik:S

    VálaszTörlés
  31. Hétfőn sikerült megvennem a copper rulez palettát, az ecsetet, és egy jumbo ceruzát szintén a copper rulez-t, nekem nagyon bejött mindegyik, az ecsettel pedig lehet szép vékony vonalat is húzni, szóval szerintem nagyon jó és megéri nagyon ennyi pénzért.:)

    VálaszTörlés
  32. nekem a black white is bejön meg a berlines is én igazi essence fan vagyok:)

    VálaszTörlés
  33. Csatlakozom, fanatikus lettem:D:D

    VálaszTörlés
  34. Én sajnosnem tudom megnézni őket :( Csomószor van, hogy bejön az oldal, de a termékek nem,csak a menü, később meg minden ok... Nektek nem szokott ilyet csinálni az essence honlapja?

    De a neve ígéretes! :)

    VálaszTörlés
  35. én úgy vagyok hogy nekem a nemzetközi oldallal van bajom hogy én fölregiztem rá és az unokatesóm is és dupla profilt csinál nem tudom miért még nem jöttem rá a hibára de állandóan azt hiszik hogy én vagyok bennt holott ez egy teljesen más profil nem értem,talán majd rájövök,Laura örülök hogy TE is csatlakoztál a fanatikusokhoz!!:)

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!

    Nem tudjátok, hogy kb meddig lehet még megvenni a metallics termékeket?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés