2011. január 25., kedd

Viva Glam Gaga II.



A kép már korábban is megjelent (katt), de akkor még csak sejteni lehetett, hogy Gaga kisasszony másodszor is képviselteti magát a MAC Viva Glam kampányában, most azonban már biztosak lehetünk benne! A rúzs és a szájfény a babarózsaszín után egy kellemes, nude árnyalatra váltott, ami ugyan a nő szenvedélyességét hivatott jelképezni, bár nekem ez nem túl releváns, de biztos, hogy sokunk kedvence lesz ez az árnyalat!




Viva Glam Gaga 2 Lipstick (4900 forint)



Viva Glam Gaga 2 Lipglass (4700 forint)



A termékek márciustól lesznek kaphatóak a MAC üzleteiben 12 hónapon keresztül.

Info és képek: MAC

8 megjegyzés:

  1. ez kell...vagy van hasonló más márkának?

    VálaszTörlés
  2. Nekem az V-ös szájfény van ebböl:)az kicsit barnásabb,de nudeos ruzzsal keverve jó.Na,lehet bejátszik egy iylen is:)

    VálaszTörlés
  3. @Fanni: nekem mindig csak az van a fejemben, amit utoljára láttam :D Szóval a Catrice-nek (Mammut, Westend Rossmann) vannak ilyesmi nude árnyalatai rúzsban és szájfényben is, de szerintem nézz körül és keresd a karamell árnyalatokat :)

    @Kori: én nagyon várom a teszteket, és hogy kezembe vehessem, mert így egy gyönyörű szín, de hogy a sárgás-sápadt bőrömmel hogyan barátkozna meg? :)

    VálaszTörlés
  4. Én még fehérebb vagyok...:D Hát ez szebb,mint egy HP-s rózsaszin...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a fehér bőrön jól fog mutatni, főleg a promókép alapján :) Én a sárgaságomtól félek ;)

    VálaszTörlés
  6. Kevesebbet kell inni!:D:D:D♥

    VálaszTörlés