2011. szeptember 11., vasárnap

Max Factor Elixír termékcsalád


Már láthattátok a többi bloggernél a Max Factor új termékeit, amikből én is kaptam pár darabbal. Bár ezek érettebb bőrre lettek kifejlesztve, szerintem nagyon jó termékekről beszélünk, így más korcsoportoknak is bátran ajánlom. Egy alapozót, egy rúzst és egy ajakceruzát kaptam egészen pontosan, és az alapozó tesztelése tartott ennyi ideig, mostanra tudtam többször kipróbálni. És ami csodával határos, hogy illik a bőrszínemhez, így napi szinten használom. A rúzs már nehezebb dió, mert nem az én színvilágom, inkább a matt, élénk rúzsokat kedvelem, de alapvetően tudom hogy a legtöbb embernek viszont ez tetszik, hiszen nagyon természetes, de lássuk is a képeket!





Max Factor Ageless Elixir 2in1 Foundation+Serum - Rose Beige 65


Amit az alapozóról ír a MF:

Bemutatjuk a Max Factor új Ageless Elixir 2in1 alapozó és szérumot, amely egy forradalmian új termék a nők öregedésgátló – bőrfiatalító igényeire kifejlesztve. A alapozó titka a jól fedő, olajmentes elixír formulájában rejlik, melynek köszönhetően: 1. A benne található speciális fényvisszaverő pigmentek elfedik a ráncokat, az öregedés jeleit, illetve az öregedés okozta bőrelszíneződéseket.


2. A szérum, hidratáló – bőrápoló komplexének köszönhetően, mely glicerint, illetve különböző antioxidánsokat – E vitamint, zöldteát, panthenolt tartalmaz, javítja a bőr tónusát, ezenkívül 15-ös fényvédő faktor is található benne, amely mindennapi védelmet nyújt az UV sugárzás ellen, továbbá segít megelőzni az öregségi foltok kialakulását.


Caroline Barnes, a Max Factor elismert sminkmesterének véleménye az új alapozóról:
„ Az új Max Factor Ageless Elixir 2in1 alapozó és szérum egy olyan termék, amely képes megoldani a nők bőröregedéssel kapcsolatos problémáit, hiszen varázslatos hatását két fő területen fejti ki: egyrészt az olajmentes, folyékony alapozó tökéletesen fedi el a bőrön lévő hibákat, ráncokat illetve az öregedés jeleit; másrészt összetevőinek köszönhetően ápolja a bőrt és védelmet nyújt a nap káros sugaraival szemben."

Az alapozó 5 árnyalatban, novembertől kapható a Max Factor állvánnyal rendelkező drogériákban és hipermarketekben.  Ajánlott fogyasztói ár: 4499 Ft

Én kezdeném a csomagolással: egyszerű külső, aranyszínű csomagolás, átlagos méret: 30 ml. Az adagolója pumpás, és nagyon könnyű vele bánni, könnyű apróbb adagokat kinyomni, de az én arcomra egy egész nyomás pont elég. Amint pumpálok egy picit a kézfejemre, megcsap egy nagyon kellemes, édes illat - alapozótól szokatlan ennyire erős illatosítás, de én nagyon szeretem. Mindig ecsettel dolgozom, de szerintem ezt az alapozót ujjakkal is nagyon könnyű felvinni. Persze ecsettel is, nekem pont ezért lett most a mindennapi alapozóm, mert pikk-pakk el lehet dolgozni, de erős a fedése - és mostanában elég rossz állapotban van a bőröm, ahogyan a lenti képen láthatjátok. Viszont mivel ez egy hidratáló alapozó-szérum, ezért az én olajos bőrömnek nem éppen a barátja - hiába olajmentes, de nagyon gazdag textúrájú, így nekem gyorsan átfényesedett. Bár tegyük hozzá, hogy az utóbbi hetek melegében szerintem ez nem olyan nagy csoda, télen szeretné a bőröm, de addigra meg sötét lesz :') Ami viszont az alapozó lényege, hogy jól mutat ráncos bőrön is, arról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert ott még nem tartunk szerencsére! De biztosan ki fogom próbálni érettebb bőrön is, majd megírom a tapasztalatokat!



csupasz bőr - fúúúúj! / alapozó / alapozó+púder

A fények nem az igaziak sajnos, nem tudom miért lett egyre sötétebb a kép, hiszen csak egy transzparens púdert tettem rá, az nem sötétít rajta semmit :) De a fedés és a hibák elkendőzése szépen látszik, a nagyobb bibikre kell(ene) csak korrektor.


Max Factor Colour Elixir Ajakrúzs - Firefly 755

Megérkezett a Max Factor forradalmian új ajakrúzsa, mely hidratálja és táplálja az ajkakat csodálatos színt kölcsönözve azoknak. Eredmény: ragyogó színek és gyönyörűen hidratált ajkak. A titok a 60%-os Elixir tartalmában rejlik, melyben olyan aktív összetevők vannak, mint shea,- avocado,- és aloevaj, valamint antioxidáns hatású fehér teakivonat. Az Elixir formula hidratálja az ajkakat, melyek akár egy hét alatt puhábbak lesznek, így a magas pigment tartalmú ajakrúzs még intezívebb színnel burkolja be őket, tökéletesen ragyogó ajkakat varázsolva.


Colour Elixir árnyalatpalettája 4 színcsaládba sorolható: rózsaszínes árnyalatok, vörös színek, barnák és mályvaszínűek; mind- mind elragadó és valamennyi nő megtalálja közöttük azt az árnyalatot, amelyet magabiztosan viselhet.


A Max Factor nemzetközi kreatív igazgatója Pat McGrath a következőket nyilatkozta:


„A fényes, mesésen ragyogó rúzsozott ajkak titka, az ajkak hidratálságában rejlik. Ez a termék megoldás lehet a rendszeresen rúzst viselő nők számára, akik még nem találták meg azt a terméket, amely képes ápolni is az ajkaikat. A Max Factor Colour Elixir ajakrúzs a nők legjobb barátja: hidratálja az ajkakat – a különbség akár már 7 nap használat után látható – miközben elbűvölő színű ajkakat varázsol. Az árnyalatpaletta is kifogástalan, az én kedvencem a Ruby Tuesday, egy csodálatosan vörös árnyalat, mely életre kelti a kortalan szépséget.”




Kapható szeptembertől az állvánnyal rendelkező drogériákban és hipermarketekben.
Ajakrúzs ajánlott fogyasztói ára: 2899 Ft

A rúzs szintén aranyba burkolózott, méghozzá a matt fajtába, jól záródik és az alja olyan színű, mint a rúzs maga. A termék le van ragasztva, ami nagyon jó, mert nem fenyeget minket az a veszély, hogy a drogéria polcán megerőszakolják, viszont hátrány is, mivel én alig bírtam kibontani! Egy kb. 1 cm széles átlátszó matricáról beszélünk, azt hittem nem olyan erős a ragasztás, de végül késsel kellett szétkaszabolnom, és sajnos sikerült is összekarcolnom a tokot :( A rúzson is található egy X, ami nekem nagyon tetszik, szeretem a nyomott mintás rúzsokat. Már a kezemen húzott tesztcsíknál éreztem, hogy nagyon selymes, de ezt az ajkamon tapasztaltam igazán. Olyan, mintha egy nagyon puhi balzsammal kenegetném az ajkam, egyáltalán nem "rúzsszerű", bár az ilyen textúrájú rúzsoknál ez picit amúgy is így van, de én ugye nem ehhez vagyok szokva :) A másik meglepetés az volt, hogy ennek köszönhetően nem is éreztem az ajkamon, és őszintén szólva teljesen meg is feledkeztem róla. Pár óra elteltével riadtan kaptam az ajkamhoz, hogy "úúúr isten én ki voltam rúzsozva, hogy nézhetek ki?" De szerencsére nem ért katasztrófa, bár megkopott de nem volt csúnya vagy foltos, főleg a fényéből veszített. Ezért is szerintem ezek a rúzsok hétköznapra szuperek, bár nem olyan látványosak mint egy matt narancssárga rúzs, de sokkal praktikusabbak és kezelhetőbbek :) A hét napos hidratálásról sajnos nem tudok nyilatkozni, nincs az a rúzs amit ennyiszer viselnék egymás után, de szerintem korrekt, alkalmanként is érezni a hatást.







Max Factor Colour Elixir ajakkontúr ceruza - 14 Brown n Nude

Az ajakrúzs tökéletes kiegészítője az új Colour Elixir ajakkontúr ceruza, mely gazdag pigment- és hidratáló – összetevőinek köszönhetően ápolja és kiemeli az ajkakat. Minden színcsaládhoz 2 féle árnyalatú ceruza tartozik, mely amellett, hogy tökéletes kiegészítője az ajakrúzsnak, segít eltüntetni az ajak körüli apró ráncokat, így a nők gyönyörűnek érezhetik magukat.

Kapható szeptembertől az állvánnyal rendelkező drogériákban és hipermarketekben.
Ajakkontúr ceruza ajánlott fogyasztói ára: 2199 Ft

A ceruza nagyon szép krémes barna, picit rózsaszínes beütéssel, de sajnos nem passzol az ajakrúzshoz, pedig szerettem volna együtt is kipróbálni őket. Könnyű vele dolgozni és nem szárítja az ajkat.





Jöjjenek a tesztek:

vakuval

alapozó / rúzs / ceruza

vakuval

alapozó / rúzs / ceruza


természetes fénynél


alapozó / rúzs / ceruza


Nekem alapvetően tetszik a Max Factor új termékcsaládja, és bár az árak egy picit borsosak, de még megfizethetőek, főleg hogy nem 10-en, 20-on évesek a fő célcsoport. Ettől függetlenül bárkinek ajánlom ezeket a termékeket, hiszen egy hidratáló ajakrúzs és egy gazdag textúrájú, jó fedőképességű alapozó a fiatalabb bőrnek is jót tesz! Nekem a kedvencem a piros rúzs, azt mindenképpen meg fogom nézni! Ezt pedig nekiadtam anyunak, és ma nagyon dicsérte, mondta hogy milyen tartós és krémes, neki a szín is nagyon tetszik! :) Az alapozót pedig még biztosan fogjátok látni sminkes posztoknál, nagyon megszerettem és a fedése is kell a bőrömnek, ami remélem mihamarabb rendbejön :( Erősen gondolkozom a csokimaszkon... :D


A termékeket a Primőr Kft-től kaptam tesztelésre, de ez természetesen ezúttal sem befolyásolta a véleményem.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy te is jót írtál az alapozóról. azért én eléggé adok a szavadra...és ez az alapozó az első, amit igazán használok, az első, amit szeretek...ami megér 4e-t.

    VálaszTörlés